2011. április 29., péntek

44 - 46. Hétköznapok Lancasterben

Hétfő: A rental house-ban ügyeskedtem José-val. Tetőn is voltam :) Air conditional, konyhabútor. Alakul a dolog. Már elég jól néz ki. Bent vannak az új padlószőnyegek, és befejeződött a belső falak festése is.

 
 
 
 
 
 

Kedd: Reggel volt egy "service call" a közelben, úgyhogy ezzel kezdtük a napot. Ellenőriztünk néhány füstérzékelő berendezést. A ház banki tulajdonban van. Ez elég gyakori, mostanában az emberek itt is vesztik el a házukat, munkájukat. Este az iPhone-t babráltam, és találtam egy rakás hasznos kis app-ot: MagicPlan, JumiOne, Brain Trainer, és természetesen én is letöltöttem az új Angry Bird-öt, az Air Pinguin-t. Nem lehet tőle aludni.

 

Szerda: Kivételesen ebéddel kezdtem a napot, Mark-kal kajáltunk (övé a közeli country club). Mark a Corvette-jével érkezett, amit kaja után meg is nézegethettem kívülről-belülről. Úgy érzem meg tudnám szokni.
ELmentünk egy házasságkötő terembe, ahol Dean ellenőrzött egy-két légkondi berendezést. Érdekes volt élőben is látni egy ilyen méretű gépészeti termet. A nap végén Dean-nél kötöttünk ki. Itt laza másfél hónap után észrevettem, hogy a nappali terráriumában van egy piton. Mentségemre legyen mondva, hogy nem nagyon mozdul. (Inkább este aktív.) Az iPhone-nal elég penge panorámát lehet lőni. Teszteltem a nappaliban.

 

 Dobszerkó, és gépészeti terem a házasságkötő teremben.
 
 
 


Napi tény: Helyi kedvelt dobozos üdítők:

  • Diet Coke
  • Sprite
  • Fresca
  • Diet Squirt
  • Dr Pepper
  • Sun Drop

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése