2011. április 24., vasárnap

37. hasznos nap, vicces este

Hétfőn újra tevékenyen telt a nap első fele. Az ebéd a Bigtuna-ban volt (japán étterem). Most már rutinosan kihagytam a kagylót, és mást kértem helyette. Ez olyannyira javított az összképen, hogy egyből megtetszett a japán konyha. Kezdem értékelni az ízeket. A társaság most így nézett ki: Warren, Yvonne, Dean, én. Warren rendelt valami féle sült rákot, amit egy-az-egyben kellett befalni. Hatalmas meglepetésemre nagyon is ízlett. Mondjuk jó drága is volt 3 darab.

Kaja után visszatértünk a kiadandó házhoz (rental house), és befejeztük, amit reggel elkezdtünk. Ezután újra Dean-nél gyűlt össze a csapat egy vacsival egybekötött filmnézésre. (Heather, Jenifer, Zena, Dean, Warren, én) Film előtt még jó sok időnk volt beszélgetni. Heathert ismertem meg jobban. Volt számomra egy meglepetése. Meghívott június 5-én egy fesztiválra: BFD 2011. Headlinerek: Linkin Park, Snoop Dogg, The Strokes, Cage the Elephant. Badlight stage: Bad Religion, Neon Tress... Köszi Heather!

Néztünk sok-sok vicces, érdekes, elgondolkodtató videót. Dean-nek van egy hatalmas adatbázisa, ahova gyűjti az ilyeneket. Szépen azokat pörgettük + én is mutattam párat nekik! Jó sokat nevettünk. Ez volt a kedvenc:



A kaja jó későn készült el, de megérte várni. Lasagne volt Heather módra. Az adagok külön egy külső tésztahéjba burkolva voltak elkészítve, nem pedig összefüggően. A bolognai szósz mellé brokkolit is tett. Finom volt! Kaja közben ismét egy vígjátékot néztünk. Valami korcsolyázós "baromságot". A kaja jobban érdekelt :D Deszertnek Warren készített tejszínes gyümölcsös tálat. Wooow, rém egyszerű, de olyan finom, hogy nem lehet abbahagyni.

Vicces volt, hogy filmnézés közben megérkeztek az első facebook üzenetek ( nekem még bőven 18-adika volt ). Elsőre nem is értettem, hogy miért köszönt fel 6-7 ember 1 nappal korábban. Aztán persze leesett. IDŐELTOLÓDÁS! Haza indulásnál mindenkinek volt egy kedves boldog szülinapos megjegyzése, ami nagyon jól esett! Jók ezek a napok. Hasznosak is, és szórakoztatóak is. Egyedül egy baj van velük, egy percnyi időm nincs gép előtt, hogy írjak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése