2011. április 15., péntek

29-30-31. football

A Los Angeles-i út utáni 3 nap itthon telt el (vasárnap, hétfő, kedd) . Rettentő sokat amerikai fociztunk, gangeltem a helyi fiatalsággal. Megismerkedtem a szembe-szomszéd fekete kiscsajjal Ariana-val. Egyre jobban megértem az ő szlengjüket is. Hétfőn megnéztük Peter Jackson King-Kong-ját (3 órás). Nagyon profi a film, nem értem eddig hogy maradhatott ki. Igazából 2 film egyben végigpörgetve. Lehidaltam a képi világtól.

Vasárnap Peter-rel is találkoztam. Peter Csilla volt élettársa, akivel együtt jöttek ki az USA-ba. Neki még mindig nincs amerikai állampolgársága. Emiatt aztán sokkal nehezebb a munkavállalás. Úgy döntött, hogy 20 év után visszaköltözik Magyarországba. Szerintem ez elég rizikós lépés, de érthető a helyzete. Újra volt több időm Csillával is beszélgetni. Sokat beszélgettünk a helyi sulikról, kajáltatásról, és az ehhez kapcsolódó problémákról. A legtöbb iskolában a menzán hulladék kaját adnak a gyerekeknek. Ennek hatására aztán kialakul a figyelem zavar a helyi rövidítéssel ADD, vagy ADHD (Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder). Ezt a problémát gyógyszeresen is lehet kezelni. Drogot adnak a tanulóknak, amitől lenyugszanak. Később aztán könnyebben kialakul a függőség. (Volt is egy South Park rész erről)

Érdeklődtem Csilla céljai felől. Rettentő jól főz, és van egy talicskányi szakácskönyve. Nagyon ért hozzá. Emiatt a vágya, hogy indítson egy vállalkozást, amiben ő főzhet. Egy komolyabb kajafutár dologra gondolt, mert az még nincs Lancasterben. Elidőztünk ezzel a gondolattal. Körbe jártuk minden oldalról, mi kellene hozzá, hogy megvalósítsa. Igazából egy dolog: elszántság! Remélem össze tudja hozni, talán segíteni is tudok neki ebben.



Sokat foglalkoztam a blog írással, meg a kisfilmek elkészítésével, feltöltésével. Volt miről írni bőven. A maradék időben megpróbáltam annyit pihenni, amennyit csak tudtam, hogy felkészüljek a következő élmény-hullámra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése