2011. április 24., vasárnap

38. Szülinap

Mindenek előtt el kell, hogy mondjam, életem legaktívabb időszakát élem. Szinte minden nap történik valami új, valami nem megszokott, valami nagy dolog. Kifordultak a napok. Az izgalom, a csodálkozás, a folyamatos újdonság vált mindennapossá. A nyugodt hétköznap pedig ritka különlegességgé.

Április 19-e ilyen különleges nap volt. Nyugodtan tudtam rákoncentrálni az otthoni barátokra, válaszolgatni a sok-sok e-mailre, facebook üzenetre, jókívánságokra. Itt meg is ragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem a sok-sok ilyen levelet. Nagy öröm volt, hogy a sok fali bejegyzés mellett rengeteg személyes üzenetet is kaptam. Ezekre megpróbáltam hasonló terjedelemben válaszlevelet is írni. Köszi mindenkinek, aki gondolt rám!

6 óra felé ért haza Csilla, aki egy meglepetés vacsorával készült. Átugrottunk Palmdalebe a közelben lévő legmenőbb barbeque éttermébe, a Famous Dave's-be. Az úton, amíg nem sejtettem hova megyünk nagyon izgatott voltam, amikor beléptünk az étteremben, akkor már csak egyszerűen mosolyogtam. Hatalmas belső tér, sok-sok ember, barátságos fa bútorok. Italrendelésnél úgy gondoltam megengedhetek magamnak valami alkoholfélét, úgyhogy kicsit hazagondolva Heineken-t rendeltem. Ez persze itt nem megy simán. "Can i see your ID?" jött a megszokott kérdés. Ahogy elővettem az útlevelem, rögtön elmosolyodtam, hogy a csaj felismeri-e, hogy milyen nap van. Kis segítséggel felismerte, és nagy meglepetésünkre a főfogás után egy 3 személyes fagyi-tállal kedveskedett az étterem születésnapom alkalmából.


Az étterem mellett várt rám még egy csomag is, amit a kaja előtt bontottam ki. 3 pólót, és egy vicces dobozos italra húzható mell alakú "szopókát" kaptam. :D
Az egyik pólóra a következő van írva: I'm kind of a "BIG DEAL" around here. Köszi Csilla, köszi Justin!


Justinnal ketten úgy döntöttünk, hogy megbirkózunk a két személyes BBQ Feast-tel, amit a honlapon elsőként meglát az ember. Ez a két személyes tál, nem hogy vacsira, de másnap ebédre is sok volt. Igen... Ez az amerikai adag. Mondanom sem kell, hogy remek volt minden. Csirke, oldalas, steak, főtt kukorica, 2 féle saláta...


Az éttermezés után beugrottunk a közeli mall-ba (= árkád, pláza). Itt aztán viccesebbnél-viccesebb holmikat áruló boltokba néztünk be. Pólók, könyvek, pipák, mindenféle szexszel összefüggésbe hozható marhaságok. Szinte mindegyikről eszembe jutott valaki, úgyhogy megvettem az elő komolyabb ajándékokat az otthoniaknak. 9 óráig sétálgattunk a bevásárló központban, aztán elindultunk haza.


Ilyen békésen telt el 19-e, hogy aztán lépést tudjak tartani a hét második felében. Szükségem is volt az energiára. Beszámoló hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése