2011. április 7., csütörtök

23. Ébéd Mike-al, Hilaryvel San Diegoból

Reggel hatalmas erőkkel belevetettem magam a blogolásba, hogy leküzdjem a 4 napot, amikor jött a szokásosnak mondható sms Deantől, hogy menjek velük ebédelni. Először Dean házába mentünk, ahol megismertem Mike-ot, és barátnőjét Hilary-t San Diego-ból. Mike üzleti ügyben utazott ide, és Dean-nél száltak meg vasárnap. Hilary ügyvéd, Mike az AT&T-nél dolgozik, és tudnak nekem segíteni, ha San Diego-ba utazom.

Mike nagyon érdeklődő volt. Tele volt kérdésekkel. Szépen sorban válaszoltam mindegyikre, mutogattam képeket a munkámmal kapcsolatban. Kiderült, hogy Mike-nak van egy ügye a rendőrséggel, mert a közelben átzúzott egy piroson. Ezért $600 büntetést kell fizetnie. Hosszasan ez volt a téma, hogy hogy képzeli a kormány, hogy ennyi pénzt leakaszt az emberről egy ilyen miatt. Elmondtam, hogy nálunk is kb ugyan ennyit fizetünk egy pirosért, csak az a különbség, hogy ez nagyjából egy átlagkereset Magyaro-on. Itt meg majdhogynem aprópénz.

Mikor mindenki elkészült elindultunk Lancaster régi belvárosába. Egy nagyon exkluzív, különleges helyen kajáltunk, a neve: BEX. Érdekessége az épületnek, hogy nem nagyon használt a tervező burkolatokat. A szerkezet mindenhol látszik, vakolatlan téglafalak, látszó acélváz. Az épület bejáratánál egy szobor, és egy hatalmas fémlemezből készült felirat reklámozza az éttermet.


Az étteremben élő zene szólt. Ital rendelésnél megtudtam, hogy kicsit hátrébb van 2 db 20 000 dolláros italautómata. Érintőképernyőn választhatsz legalább 20 féle márkából, és azoknak 5-6-7-8 féle ízvariációjából. Így mindenki önkiszolgáló módon választhatott magának üdítőt. Az étterem specialitása a Tri-Tip volt, ami steak hús a marha egy speciális háromszög alakú részéből.


Kaja után volt lehetőségünk bejárni az étterem szórakozóhely részét. Az épületben helyet kapott egy elég nagy koncertterem, felszereléssel, akusztikai álmennyezettel, a pinceszinten pedig egy játékterem van. 6 billiárd asztal, 8 bowling pálya, 2 asztali hoki, sok-sok játékgép, 3 profi darts szett.

 
 
 

Az éttermezés után tettünk egy kitérőt Dean egyik kiadandó házához. Itt találkoztunk Mike-al, aki vasárnap találkozott a bringás Heather-rel. Sokat faggattam az élményeiről. Sajnos nem volt komoly a story, mert Mike-al volt fia Mikey is, aki kicsit bezavart a hotelszoba foglalásnál, és az ágyak elosztásánál is. Mindenesetre sokat nevettük, ahogy Mike elmesélte a részleteket. Kicsit tanulmányoztuk a házat, felmértük, hogy mik a teendők a felújításhoz, aztán elindultunk a Britisherbe.

Itt aztán újabb két nőt sikerült megismerni. Shara és anyja, akinek elfelejtettem a nevét. Shara eddig a legjobb nő itt Lancasterben. Warren poénkodott vele, hogy felveszi pultoscsajnak, ami szerintem nem is lenne hülyeség. Elszórakoztunk velük egy ideig. Amikor elváltunk Dean elmesélt egy bizarr sztorit Shara anyjáról: A nőnek volt egy motoros nagy darab férje, vagy barátja, akit megcsalt. Emiatt a pali eléggé begurult, és levágta Shara anyjának a gyűrűs ujját. Kicsit meglepődtem, de nem csak én, hanem a többiek is, akik hallották a történetet. (Ez egy kicsit megnyugtatott. Ezek szerint ez a dolog nem olyan gyakori itt sem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése