2011. április 25., hétfő

39. Kulcs, napi tény, szerda

A szerdai napomat itthon töltöttem. Egyedül kutyát sétáltatni mozdultam ki, Justin, Csilla, Alex, és természetesen Scooter (a kutya) társaságában. Bringával csapattuk a srácokkal. Kicsi ez a Lancaster, mert kutya sétáltatás közben láttam Alan Jackson kocsiját ( az úszómedence építős fazon, akivel korábban a thai étteremben ismerkedtem meg, ), és mint később kiderült, José (Dean jobbkeze) is épp arra járt, és látott minket.



A nap maradék részében reagáltam a tegnapról megmaradt levelekre, skype-oltam, az előző munkámból készítettem egy kis referencia anyagot sok videóval: http://www.youtube.com/user/matvdsgn, szóval kicsit foglalkoztam az otthoni dolgaimmal. Ritkán van erre lehetőségem, úgyhogy amennyire csak tudtam kihasználtam. Próbáltam egy kicsit a hírekben is elmélyülni. Kicsit szomorú, hogy otthon teljesen más fajta problémákkal küzdenek az emberek, mint itt. Az pedig vicces, hogy az itteniek ugyan úgy elégedetlenkednek, és sírnak mindenért mint otthon. Ilyenek vagyunk, a legjobb körülmények között is megtaláljuk a módját, hogy néha rosszul érezzük magunkat. De ezt most mindenki felejtse el, és inkább a jó dolgokra összpontosítson.

Úgy érzem, hogy mostanában rendben mennek a dolgok körülöttem, és néha próbálom megfejteni, hogy mi ennek az oka, hogy később, ha esetleg fordul a kocka, akkor elő tudjam venni. Általában a gondolatmenet végén mindig oda lyukadok ki, hogy egyetlen egy kulcsa van a dolognak. Mégpedig az, hogy jól érezze magát az ember. Minden körülmények között. Ha ez megvan, akkor minden megy magától. Ez most így lehet, hogy egyszerűen, és sablonosan hangzik, pedig full komoly, és szerintem egy kicsit mindenkinek érdemes ebbe belegondolni. Törekedni arra, hogy meglássuk a jót, a hasznosat, a szépet a körülöttünk rohanó világban szerintem az egyik legfontosabb cél kell, hogy legyen. Saját tapasztalataim szerint ez működik. Nem tudom ezt most miért írom le, egyszerűen kijött. Egy sikeres nap után könnyű ilyeneket írni. Remélem később pedig jó lesz vissza olvasni, és az is lehet, hogy valakinek segítenek egy kicsit ezek a gondolatok...

Este Justinnal, és Csillával nyomattunk egy Wii partyt, a Wii balance board-dal, ami hatalmas fun. Mindenkinek ajánlom!



Napi tény: Egy másik dolog, amit el szeretnék kezdeni, hogy amikor eszembe jut rögzítek egy hétköznapi dolgot, ami itt mindennapos, de otthon máshogy van, vagy egyáltalán nincs.

Gyors-éttermek: Mindenki által ismert tény, hogy Amerika tele van ilyenekkel, de mik is ezek:

  • jack in the box: rettenetesen finom sült-krumplijuk van. Teljesen eltér a mekiben mekszokottól.
  • In-n-out: Főleg Kalifornia államban elterjedt gyorskaja. Itt a legtöbben ezt választják, mindig tele van. A filozófiájuk, hogy kicsi a választék, de azt mindig friss alapanyagokból, és magas minőséggel készítik. Hamar a kedvenccé válik. A legjobb sajtburgert itt kapod. Elárulok egy titkot, amit az étlapon nem találsz meg. Ha rendelsz, és hozzáteszed, hogy a burger-edet "animal style"-ban kéred, akkor savanyú uborkával, pirított hagymával, mustárral gazdagítva kapod.
  • McDonald's: A legkevésbé kedvelt gyorsétterem a közelben. Van jobb választás. Be se linkelem, mindenki ismeri.
  • KFC: Na ez már sokkal inkább kedvelt. Nem kell bemutatnom, mert otthon is van (Pécsett sajnos nincs.)
  • Subway, Burger king: Mind a kettő van otthon is. Itt eddig még egyikben sem voltam. Ez jelent valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése