2011. április 20., szerda

35. part 2 - Las Vegas éjjel

A két napszak között akkora a különbség, mintha nem is ugyan abban a városban járnál. A fények miatt az épületek más-más részei lesznek kiemelve, az utakon autók helyett piros, és fehér fénycsíkok száguldoznak, az emberek rövid gatya, és póló helyett ingekben, és koktélruhákban mászkálnak. A családokat felváltják a fiatal baráti társaságok.

Na de nem akarok ennyire előre szaladni, mert az esti élmény előtt volt még egy vacsi, ami mint kiderült nem csak egy vacsora volt, hanem egy komplett show: Tournament of Kings. Hosszú-hosszú sorbaállás után beléptünk az Excalibur arénájába. Itt a dühöngőt kapszula alakú páholy vette örül, ami különböző nemzetiségekre volt osztva. Ír, orosz, norvég, spanyol, ausztriai, MAGYAR, "dragon," franciai. Mi a franciai tábort erősítettük. Ennek a show közben végig nagy jelentősége volt. Természetesen a megfelelő nemzetiségű lovagnak kellett drukkolni. Az előadás abszolút interaktív, hol egy varázsló, hol korabeli öltözetben táncoló hölgyek, hol a lovagok buzdították a nézőket. Mi drukkoltunk a francia, és a magyar lovagnak is :D
A show elején hozták ki a paradicsomlevest, amit egy nyeles mélytányérból kellett elszürcsölni, kanál nélkül. Aztán jött a főfogás. Egy komplett csirke, 2 héjában sült krumpli, brokkoli, és némi zöldség, amit szintén kézzel kellett elfogyasztanunk hogy korhűek maradjunk. Eközben szórakoztattak minket az előadással. Először a mágus, majd egy törpe, aztán dobosok jöttek. A dobosok után jött a fő-atrakció: a LOVAGOK. Volt kerekasztal, lovas felvonulás, és a lényeg a bajnokság. Különböző feladatokat kellett megoldaniuk lóháton, és egymás ellen is harcoltak. Rendkívül látványos volt. Nem a Magyarországon megszokott alacsony költségvetésű egy-egy kardcsapással elintézett műsorra kell gondolni, hanem egy komoly agyongyakorolt produkcióra. Tényleg elhitették velünk, hogy valóban küzdenek, és komoly csata folyik. Tetszett!





A Lovagi torna utána átsétáltunk a Gameworks-be, a szimulátorok, és a játék autómaták világába. Itt én személy szerint 20+2 dollárért vettem 140 kreditet, amivel majd 2 órán át tudtam játszani, és sok-sok jegyet nyerni. Úgy működik a dolog, hogy a pultnál első alkalommal 2 dollárért csinálnak neked egy plastic kártyát, amire rátöltik a creditjeidet. Ezekkel működnek a gépek. A lehetőségek száma közel végtelen. Mindenféle játékot kipróbálhatsz. 100 féle autó, motor, repülő, star wars fogat, hajó, motorcsónak szimulátor, 100 féle verekedős, puskával, pisztollyal, ágyúval lövöldözős, kosárlabdázós, bowlingozós, tekéhez hasonlítós, 100 féle ügyességi, ritmusgyakorlós, logikai, és szerencsejáték közül választhatsz. Itt aztán elfelejtettük a külvilágot. Versenyeztünk egymás ellen, játszottunk áll az alkut, bowlingoztunk, és nyertünk egy csomó jegyet, amit a kasszánál lehetett mindenféle ajándékra becserélni. A vége egy lávalámpa, és sok plüss-állat lett.





Fél egy felé jöttem el, hogy nekivágjak a vegasi éjszakának. A terv az volt, hogy kipróbáljak egy clubot.

what happens in vegas stays in vegas

Ennek megfelelően nem is fogom agyon magyarázni az estémet :) A születésnapi bulizás méltó helyszíne volt a város, az biztos! Először feltérképeztem a nightclub-okat. Studio 54 az MGM-ben, LAX a Luxorban, Diablo pub, ROK vegas a New York New Yorkban. Ezeket néztem meg. A hirtelen jött vegasi utazás miatt inget nem volt időm beszerezni, úgyhogy a Studio 54, és a LAX a dress code miatt kapásból kiesett. Ezeket csak kívülről belesve tudtam megnézni. Elnéztem a Diablo Pub-hoz, ahol a kirakatban táncolnak a nőcik. Azt hiszem az eddig látott legjobb segg címre pályázhat a hölgy hátsója, aki épp akkor táncolt, amikor arra jártam. (Ezt szerintem nem csak én gondoltam, mert tele volt az utca ezen szakasza, és nem csak férfiakkal!)



A csaj teste nem csak hogy jól nézett ki, de jól is bánt vele. Nagyon jól táncolt, nem véletlen őt választották ebben a frekventált idősávban. A felvett videóban sajna nem a legjobb mozdulatokat sikerült rögzíteni, de talán azért átjön a lényeg. HD-ben nézzétek, úgy jobban kivehetők a görbületek!!!


Itt ha töltöttél némi dollárt a harisnyakötőbe, akkor a mellei közül itatott borral. Kb. 10 percenként előfordult egy ilyen jelenet. Időztem egy kicsit, aztán elindultam a ROK vegas felé. Végül is 20 dollárárt ide mentem be. Maga a klub nem túl nagy, de van egy elegáns terasz része, és minden nagyon kivan találva. 2 kordonnal körbehatárolt rész volt bent, egy-egy biztonsági őrrel. Ide tehetősebb vendégek előre foglalás után mehettek be. Végig lézershow, és a felső sávban kialakított felületekre vetített klipek fokozták a hangulatot. A wc úgy működött, hogy amint beértél a személyzet már mutatta is, hogy melyik pálya szabad. Amint végeztél egy másik arc nyomta bele a szappant a kezedbe, öblítés után egy harmadik adta a papírtörlőt. Csak lestem. Az első fél óra csak pislogással telt, aztán úgy döntöttem, hogy ideje feloldódni. Első lépésként ittam egy whisky kolát (10 dolcsi + tip/jatt, itt a piát tényleg nem méregetik. Annyit nyomatnak a pohárba, amennyi belefér.) aztán csatlakoztam egy barátságos társasághoz, akikkel végül egész este buliztam. Nagyon jófejek voltak, abszolút jól éreztem magam. Innen aztán minden mint magától...



 

Kicsivel 3 után adtam fel a bulizást. Totál kimerültem a naptól. Még kicsit lézengtem a városban, aztán elindultam fel a szobába.


Az biztos, hogy egy Las Vegasi éjszaka nagyon tuti egy 4-6 fős baráti társasággal, és némi előkészülettel. Én így "egyedül" is jól éreztem magam, biztos, hogy visszajövök még később!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése