2011. május 17., kedd

55 - 4:05 friday

A hétvége nehezen kezdődött, ugyanis megint abba a "kellemetlen" helyzetbe kerülte, hogy két program közül kellett választanom. Csilláék felmentek a hegyekbe horgászni, sátorozni közel a Yosemite nemzeti parkhoz. Dean, és a 4:05 társaság pedig egy Renessaince élményparkba tervezték az utat. Nagy nehezen megszültem, hogy itthon maradok, és megyek Dean-ékkel.

Csilláék péntek kora délután indultak a sátorozós túrára, így a délután egyedül telt itthon. Úgy döntöttem, hogy este elbiciklizek Warren-hez, csatlakozva a szokásos esti összejövetelhez. Írtam is Dean-nek, hogy megyek. Ez a terv nem jött be (mármint a bringázás része), mert Dean fél 5-re jött értem kocsival. Mégpedig azért, mert hivatalos volt egy vacsira amit egy idősebb társaság szervezett a lőtéren, ahol korábban mi is lövöldöztünk agyaggalambra. Én is vele mentem. Túlestem az eddigi legkonzervatívabb társalgáson.
A környezetemben, és szerintem általában is elmondható, hogy itt nem nagyon rajonganak Obama-ért, de ugye ezen a héten likvidálták amerika legfőbb ellenségét: Oszama bin Laden-t. Ez itt egy hősi tettnek számít, ami Obama elnökségi ideje alatt következett be. Egy ok, hogy kicsit más oldalról közelítsék meg az elnököt, de neeem. Természetesen nem így történt. Továbbra is szidják, ahogy csak tudják.

Egy ilyen beszélgetés után indultunk el Warrenhoz. Aznap este a hátsó kertben volt megtartva a 4:05 friday. Ennek én különösen örültem, mert Warren terasza olyan varázslatos, mintha egy másik bolygón lennél. Ideális helyszín tartalmas beszélgetésekhez. Jó sokan voltunk, teljesen vegyes társaság. Természetesen az idősebb társaság - a mag - és James-ék is, akik az én korosztályomat képviselték. Volt étel-ital, csocsó, chill. A kerti medencéhez még hideg van sajna. Jó volt.

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése