2011. május 11., szerda

51-54. Chill out

A nagy rohanás után ezen a héten volt egy kis nyugis időszak. Főleg itthon voltam, és egyszer-egyszer ültem bringára, hogy bezúzzak a belvárosba.

Hétfő: A hétfő volt talán a legmozgalmasabb. Előző nap volt Justin születésnapja, és elhatároztam, hogy veszek neki valamit. Azt is tudtam, hogy egy PS3 játéknál nincs jobb döntés, úgyhogy reggel felpattantam a bringámra, és elindultam a városba. Múlt pénteken, amikor Disney felé indultunk, beugrottunk egy videojátékokat forgalmazó boltba. Itt vette Csilla a Nintendo 3ds-t. Volt egy kép a fejemben, hogy hol van ez a bolt, úgyhogy elindultam arra. Arra is emlékeztem, hogy a közelben van egy Subway is, amit meg is találtam. A szomszédos metroPC üzletben kérdezősködtem, hogy tudnak-e valamit erről a video games store-ról. Nem volt szerencsém, mert kiderült, hogy rosszul emlékeztem, és az a bolt Palmdale-ben van, ahova pedig nem akartam elbringázni.

Jött az alternatív megoldás, felmentem a már ismert Walmart-hoz. Itt többnyire mindent meg lehet vásárolni. Útközben pedig eldöntöttem, hogy 2 játék közül fogok választani: Portal 2 vagy az új Mortal Kombat. Végül is Csilla segítségével a MK-ra esett a választás.


Ezután még beugrottam a helyi Levi's-be. Van egy közeli outlet, ahol nagyon jó áron vannak a levi's cuccok. Már be is vásároltam. Mire hazaértem, Justin már otthon volt. A szobájában találtam rá. Egy Happy Birthday kíséretében becsúsztattam elé a Mortal Kombatot. Ennek aztán annyira megörült, hogy szó szerint a nyakamba ugrott. :)
Ennek meg én örültem nagyon. Jó érzés volt, hogy telibe találtam a kívánságlistájának az első helyét. ( Azóta kicsit túlzásba is vitte a játékot :P )


Kedd, szerda, csütörtök: A következő napokban főleg itthon voltam. Egyszer mentem be csak a városba. Így volt egy kis időm haza gondolni. Még 1 hónap, és újra otthon. Kapásból miután megérkezek (jún. 11.) 14-15-én felvételi az MSc-re, amire portfóliót kell készítenem. Ennek álltam neki. Újra belevetettem magam a html, css, php csodálatos világába. Hazaérve lesz néhány honlap, amit el kell készítenem. Ezeknek a váza is ebben a 3 napban készült el.

Volt időm arra is, hogy friss gondolatokat hallgassak meg, és elmélyedjek a számomra érdekesebb témakörökben. Ha valaki hozzám hasonlóan innovatív, új gondolatokra szomjazik ajánlom ezt az oldalt:
http://www.ted.com/
Én itt mindig találok egy olyan témakört ami mentén elindulva sok-sok érdekes felfedezésre bukkanok. Legutóbb az oktatási rendszerek, és oktatási módszerek területén találtam néhány kiemelkedő kutatást, fejlesztés:

Oktatás, és a kreativitás kapcsolatáról: http://vimeo.com/7307853
Salman Khan új módszere a tanításhoz: http://www.youtube.com/watch?v=gM95HHI4gLk
Egy indiai prof. különös kutatási eredményei az önképzésről: http://www.youtube.com/watch?v=dk60sYrU2RU


Napi tény: Kicsit a vásárlási szokásokról, hogy kapcsolódjak a blogbejegyzéshez.

  • Az árakat itt mindenhol adó nélkül írják ki. A kb +10 %-nyi adót neked kell hozzászámolnod (ami kerek számról lévén szó nem olyan megerőltető, de akkor is lényeges különbség. Meglepetés érhet, ha nem tudsz róla, és nagyobb összegben vásárolsz. ).
  • Egy másik érdekes különbség a bevásárlóközpontokban, hogy bármikor széles, szabad kijáratokon ki-be járkálhatsz. Itt NEM az a jellemző, mint Magyaro-on, hogy egyetlen kijárat van (a nem vásárlók számára), és azt az ajtót is egy biztonsági őr nyitja ki előtted. Számomra ez sokkal jobb érzés. Nem érzem magam bűnözőnek, ha nem vásárolok semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése