2011. március 10., csütörtök

utolsó napok

Szerdán megvolt az utolsó esti lazulás. (Albérlet - István pince - Barlang - Jobb mint otthon - Pécsi Est Café - reggel buszon elalvás, máshol felébredés) Köszi, aki ott volt! Még parti előtt vettem egy pótaksit a telómba, amíg nincs ottani mobilom addig is tudjak fotózni. Ma voltam bankban, ahol végül is tudtak angol nyelvű igazolást adni a számlámon lévő pénzről. Boldogság, nem kell újabb 1000 forintokat kiadni fordításra. Szörnyű, hogy ilyen pár ezres tételekből mennyire sok pénz el tud folyni. Később vettem elektromos csatlakozó átalakítót, ami sajnos feszültséget nem alakít át (230 V -> 110 V), úgyhogy még egy olyat is be kell szereznem.

A délutánt a számomra nagyon fontos barátokkal töltöttem. Jót beszélgettünk. Egyre inkább súlyosabb ez a 3 hónap. Este itthon összejött egy nagyobb társaság, születésnap ünneplés, és részben búcsúzás céllal. Egyik ismerősünk beszámolót tartott a kenyai útjáról. Ő akkor elmondása szerint 5 órát repült, és panaszkodott, hogy milyen hosszú volt. Kíváncsi vagyok az én 11 órás utamra. Lefekvés előtt még ellenőrzöm az összes papírt, iratot, dokumentumot. Holnap csomagolás. 20 kiló + kézi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése