2011. március 12., szombat

készülődés

Elfogyasztottam az utolsó sült oldalast, sült kacsacombot, rántott húst, és sült krumplit, utoljára még belezuhantam a SAJÁT ágyamba, levágattam a hajam, találkoztam a barátokkal, akikkel tudtam.

Most csak a pakolás van. Legfontosabbak:
-útlevél
-repülőjegy
-ESTA ( regisztráció a vízummentességi programba )
-biztosítás
-visa dombornyomott bankkártya
-meghívó levél
-telefon, és tartozékaik
-némi USD

A kézibe megy még továbbá: jogsi (magyar, és nemzetközi is), laptop tartozékokkal, mobiltöltő, adatkábel, kontakt lencse felszerelés, ajándékok az ottaniaknak... A kézi poggyászra vonatkozólag elég sok előírás van, amit be kell tartani. Ilyen pl. a folyadékokra vonatkozó ( max 1 dl-es kiszerelésben ), méretre vonatkozó, súlyra, és darabszámra vonatkozó. Úgy tudom ezek nem olyan nagyon szigorúan vett szabályok. http://www.britishairways.com/travel/bagcabin/public/en_us

A becsekkolt nagy-táskára is vannak előírások:
http://www.britishairways.com/travel/bagchk/public/en_us
Én jelenleg 17 kg-nál járok. Úgy, hogy nagyon sok olyan cuccot viszek, ami nem is az enyém. Elég az a max 23 kg.

Ma délután indulok fel Pestre, hogy reggel legalább az oda utat megspóroljam. Utazással fogok elég időt tölteni úgy is. Ferihegy-Heathrow: 2:45; Heathrow-Los Angeles: 11:05, közte két óra átszállás. Este 7 órakor skype-olok egy utolsót a vendéglátóimmal, megbeszéljük a részleteket. Az utolsó itthon töltött éjszakám után pedig reggel legkésőbb 6:20-ra Ferihegyre kell érnem.

Indulás: Holnap reggel 8:20, Terminál 2B

1 megjegyzés: