2011. március 22., kedd

8. Vasárnap pihenés

Az elmúlt 3 napban eléggé kimerültem, vasárnap aludtam ameddig tudtam. Hosszú percekig áztattam magam a fürdőkádban. Csilla 1 órakor ment el Justinért. Ő az egyik haverjánál töltötte a hétvégét, mivel mi nem nagyon voltunk otthon. Dean felhívott, hogy ha gondolom, akkor menjek át Warren-hez pókerezni. Mondta, hogy persze nem muszáj játszanom. Ők $100-os minimum tétekben nyomják. Úgy gondoltam, hogy most egyelőre elég lesz feldolgozni az eddigi történéseket. Nem akartam ilyen fáradtan egy újabb zúzós napba belekezdeni. Lesz még rá lehetőségem, hogy átugorjak kártyázni.

A nap lightosan telt el. Késő délután átugrott Mike, Justin haverja. Esett az eső. Következő héten tavaszi szünetük lesz. Kitalálták, hogy ők kint akarnak sátrazni az esőben. Hatalmas felhajtást rendeztek. Felforgatták az egész házat. Sátor, matrac, hálózsák, ponyvák, hogy ne ázzanak be, kötelek, amikkel rögzítik a sátrat...
Mi csak mosolyogtunk Csillával, és fogadtunk, hogy 2 óráig sem bírják kint.

Én korán lefeküdtem, hogy másnapra kipihenjem magam. Éppen elaludtam, amikor nagy röhögés. Persze, hogy a srácok kopogtattak a teraszajtón, hogy nem bírják kint. "Mindenhol pocsolyák a sátorban, hideg, és egyébként is."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése